Lördag o ledig helg igen =)

Har packat väskan och gjort klart här hemma. Ska fara över till Örebro idag med Elin o Emelie o Cookie =) Blir kvar tills imorgon då vi ska gå på IKEA jag o Elin. Så när vi kommer hem har vi nog bilen full med roliga saker :P

Tänkte visa lite bilder från hur butiken ser ut nu... Öppning nu om mindre än två veckor :D







Nu ska jag inte jobba där förrens på onsdag, så det har säkert hänt massvis med saker fram tills dess med då vissa bygg gubbar skulle jobba nu i helgen! Återkommer med mera bilder i slutet på veckan! Nästa lördag ska jag ju börja hänga kläder på väggarna med, jippie!! Men just nu känns det väldigt långt borta men det kommer säkert funka :D

Gick upp innan åtta idag och tog en morgonpromme på 30 minuter, åt frulle sen o cyklade in till gymmet och körde ett axelpass! Kändes helt ok, men var nog inget toppenpass.
Igår körde jag armar med Peter och det däremot var ett superbra pass, det känns lite lagom i armarna men kommer nog kännas rejält imorgon! Gick även morgonpromme igår. Det är inte dom piggaste promenaderna men jag kommer framåt iaf och när man väl kommer hem igen så känner man sig nöjd.

Nej nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka!

Tjingeling o ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0