Svinspruta?!

Fick en kallelse idag från vårdcentralen att jag hade en diagnos som det kunde bli komplikationer med om jag skulle få influensan så därför får jag vaccinera mig om jag vill....
men såg just videon med tjejen som inte kan gå längre... bara baklänges eller springa...

Först o främst vet jag inte vad jag har för en diagnos.. haha.. men men nått måste det väl vara :P... sen har jag vart emot sprutan hela tiden men nu vart jag lite kluven, min mamma ska ta den sa hon.

Hur gör ni andra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

videon med hon som inte kan gå är ju bara ett skämt!!

2009-10-26 @ 16:55:57
Postat av: maysan!

Jag tar den!!

2009-10-26 @ 21:13:04
URL: http://missmaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0