LEDIG!

Så himla skönt med iaf en ledig dag, är nöjd för det lilla man får. Har jobbat många 6 dagars veckor den sista tiden och likaså denna vecka. Jobbar hela helgen lång så jag fick vara ledig idag!

Har hunnit med massor. Gick upp i hyfsad tid, tog mig en promenad till gymmet och körde ett ryggpass+ lite baksida axel, kände mig stark och ökade på två övningar =). Tog mig en solning och gick sen hem igen. Har hunnit tvätta en tvätt, dammsuga, diska och nu så bleker jag håret! Jo ätit lunch har jag med hunnit och gjort matlåda. Ska snart äta lite igen och ladda om för ett boxpass =) Skönt att vara ledig så man hinner med att träna riktigt hårt!

Igår hade jag total vila från gymmet då det blivit träning varje dag i nån veckas tid innan. I måndags körde jag o Malin boxning som vanligt på måndagar!! Sjukt pepp har vi varje vecka och puschar varann hårdare och hårdare så det är så himla skoj. I måndags var vi på fnitterhumör samtidigt med, hehe.. det är sånt man blir så himla glad av och jag har grym energi fortfarande efter det! På måndag ska vi vara ännu starkare och puscha ännu mera!!
Jo massa pojkar såg vi med, som inte brukar vara där, hehe... undra vad det var för ena ;) Kul om det börjar komma lite mera killar man kan spana på där på gymmet, det skulle vara riktigt nice :P... det finns ju några nu men alltid kul med mera span!

Nej nu ska jag skölja ur blekningen, känns som om jag har myror i skallen kanske därför det blev lite småsnurrigt detta inlägg.. haha..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0