Crazy

Nu kommer en lång historia väldigt kort, orkar inte skriva allt i detalj men ni förstår nog iaf :P

Gjorde nått helt craxy igår... Var sista dagen på jobbet i sollentuna och vi skulle åka hem på eftermiddagen. Hade spanat in en kille, supersnygg. Hade sett han lite då och då hela veckan och visste vart han höll till i köpcentrat.. orkar inte skriva allt här.. men jag hittade iaf på han tillsammans med min kära jobbkollega, tur att hon var med och sparka mig i röven lite lätt.. annars hade jag fegat ur totalt.. Men jag hamnade iaf på hans kontor tillslut och då fanns ju ingen återvändo, hans jobbarkompisar stod bredvid och min bakom mig... gick fram o gav han en godis med mitt nummer på, han blev jätte glad och jag fick en kram, sen hörde han av sig några timmar senare och vi messade hela dagen, kvällen och en del av natten igår =) riktigt skoj och är nu glad att jag chansade lite för annars hade jag aldrig sett denna kille nått mera i hela mitt liv... fick veta igår kväll att det var hans sista jobbdag i sollentuna och då hade jag inte fått tag på han där. Gud så jag hade ångrat mig om jag inte chansat igår. Hihi ska aldrig fega mera!!

Ta vara på chansen när du har den.... i nästa ögonblick kan den vara försvunnen!!

Kul när man kan bli glad för så lite ibland... tihi... pirrigt värre haha...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha men gud vad roligt , Jenny=)



You go giirl!

2009-11-22 @ 13:59:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0