Yes

Ja man kan ju inte klaga på vädret idag! Det är strålande sol och vårkänslorna väller över en, jag som mådde så kasst nyss men man kan ju inte må så när det är sånt här fint solväder ute!
Balkongdörren står öppen och solen skiner in. Sitter och njuter av en sån god wok med kyckling nu efter träningen som förresten gick hur bra som helst. Ett stenhård effektivt pass var det. Fokusen låg på baksida axlar, måste ju jämna ut mina axlar då jag upptäckt att jag är mera tränad på framsidan. Så kommer köra fokus nu under våren på baksidan. Sen klämde jag även inte lite biceps i två övningar och avslutade med mage! Tror om jag kommer ihåg rätt att jag körde 5 övningar axlar. Hoppas verkligen det kommer kännas imorgon! =) Avslutade med 25 minuter på löpbandet i lutning såklart! Bra för rumpan har jag börjat märka :P... kul när det syns!

Fullt upp på schemat idag, dammsög samtidigt som maten stod på spisen. Tvättat 3 maskiner har jag lyckats med idag med. Ska packa väskan senare idag för en vecka i sthlm. Då måste ju allt vara rent! Ska åka till Marie och hälsa på om nån timme med så då ska jag ha med en ny skiss på hennes tatu. Det ska vi nog kunna ordna till med här när maten är uppäten =).
Shit vilken energi man fick av det här vädret!! Toppen!

HUGS'n'KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0