Söndag

Kom hem igår... fick åka hem i tid med så det var skönt. Träffade tjejkompisarna och åt tacos och spelade spel igår kväll. Vi kikade lite på melodifestivalen men men inte så engagerat tittande. En mycket trevlig kväll.
Vaknade i tid idag, ganska skönt. Har softat i soffan och ätit massa frukost. Funderar på att ta mig till gymmet nu så jag har det avklarat för idag. Ska köra ett hårt pass idag tänkte jag för det blir ju inge träning på hela veckan nu när jag kommer jobba i sthlm. Det kommer inte finnas tid till nått sånt. Men ett hårt och bra pass tänkte jag få till nu så kan jag fixa och packa om väskan resten av dagen utan att behöva tänka på nått annat. Sen ska jag försöka rita klart Maries tatu eftersom det närmar sig med. Skulle vara bra om jag fick klar den idag så jag slipper stressa med den när jag kommer tillbaka från sthlm.
Nej byta om och fara till gymmet då!
Hörs sen, kanske ger er lite bilder så ni får se vad jag har att pyssla med på jobbet i veckan ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0