Lördagsgodis

Känner mig lite snurrig och vet inte riktigt vilken dag det är.. tror det är lördag iaf :D. Har ätit fruktsallad med vaniljkesella och nu smaskar jag på lite choklad. Kunde inte låta bli, var så sugen på chokladen! Tyckte jag var värd den idag :D.
Masade mig iväg till gymmet ganska tidigt då jag snabbt fick sällskap om jag skyndade mig dit. Körde ett riktigt hårt pass, axlar och triceps. Tur jag hade sällskap för jag hade nog inte vart så motiverad om jag vart själv där. Det gick faktiskt riktigt bra trots att jag sov mellan övningarna... haha...
Ska dit o köra ett hårt pass ben och biceps imorgon! =)
Blir ju inte så mycket träning nästa vecka heller då jag ska tillbaka till sthlm i två dagar och sen blir det sälen i 3 över hela helgen!! Sen jävlar är det dags för sommarens hårdkörning. Ser fram emot att få börja på riktigt igen, det har ju blitt lite slattigt med träningen nu när man är borta så här.

Tjoho på tisdag på tisdag. Det ser jag fram emot!! =) Ni får veta sen vad som händer då ;)

Orkar inte lägga in bilder nu, hoppas jag har mera ork imorgon..

KRAM o Godnatt

Tittade ni förresten på Robinson? Shit o hamna på den ön.. undra hur länge man hade orkat! :S


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad händer på tisdag då?=)

2009-03-22 @ 17:23:21
URL: http://jlundin.blogspot.com
Postat av: Linda

Lite sent svar haha men bättre sent än alrdig=)



Nej jag kollar inte på robison, jag gillar inte det programmet. Tycker det är uttjatat:P

2009-03-24 @ 13:58:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0