Ledig fredag

Kunde inte riktigt sova inatt så jag vaknade tidigt på min ledig fredag.. kollade på klockan 01, 03, 06, 07.50 och ville bara att den skulle gå förbi åtta o bli nio så allt var över.... Trodde jag skulle vakna och vara lessen idag men det kändes faktiskt mycket bättre när jag vaknade. Nu vet jag att hon inte lider mera och att hon får springa fritt som hon vill! Fick ett bra avslut, som en viss person fick mig att inse att man behöver! Det stämmer med, det känns bra nu även om det är såå grymt tråkigt och sorligt...

Nu har jag den 27e att se fram emot....


Tränade ben idag på gymmet, fick till ett bra pass med Lina. Fick till och med till ett PB på benpressen. Överlycklig vart jag. Orkade med 5 reps x2 på PBvikten. Kändes bra! Avslutade med 30 minuter på bandet i lutning.
Gick till o från gymmet med, 15 minuter snabb promme in o kanske 25 minuter långsamt hemmåt, haha det var segt på tillbaka vägen kan jag säga..

Nu ska jag njuta av min kopp te o kika lite på tv och hoppas på sms ;) ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0