Hej då min vackra flicka :'(


  


Har vart o pysslat om damen i flera timmar nu och matat henne med morötter...
Har gjort henne fin för att kunna springa på dom eviga ängarna där gräset alltid är grönt och klövern aldrig tar slut! Där slipper hon ha ont i sina ben och kan springa så mycket hon vill...

Jag sa hej då så många gånger så jag minns inte, var grymt svårt att gå därifrån och veta att hon inte kommer stå där nästa gång jag kommer dit... Till slut fick jag bestämma mig att det var sista gången och så gick jag därifrån med tårarna rullandes ner för kinden
...

Men hon kommer ju att få det bättre än hon haft det nu iaf, slut på lidandet ...  
Jag har iaf sagt allt jag ville till henne för att få ett bra avslut för min del... men det är jobbigt iaf.
Hon är så himla glad och positiv trots smärtan. Antingen är hon helt ovetandes om vad som kommer hända imorgon eller så förstår hon vad man berättar eller kan läsa av ens tankar så hon vet exakt och är glad för det, för hon har ont och slipper lida mera.


Bella min älskade fyrbente vän, spring nu på dom evigt gröna ängarna med dina friska ben!


Saknaden kommer vara stor..... Mycket stor..... :'(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skickar en tröstande kram från Örebro.. Du får ta den av syrran. Kram

2009-03-06 @ 10:45:55
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0