...

Kröp tills sängs för jag kände mig lite trött, men nu när jag ligger här är jag inte det minsta sömnig... Blev att grubbla på några tankar som inte vill försvinna, suck. Osäkerhet, ensamhet och sånt. Vet inte varför jag blev att känna så här nu. Fick ont i magen och konstiga tankar far genom huvudet. Jag vill, det vet jag men jag vågar inte, det kan göra så ont! Men ibland måste man ju chansa säger dom. Men jag vill inte chansa heller, vill bara... Vill bara att det ska bli. Ska göra ett nytt försök att sova nu. Fått ner några ord iaf. Inte för att det blev nått bättre men iaf. Godnatt eller nått

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg blogg :)

2009-03-08 @ 23:48:59
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0