Torsdag

Supertrist väder idag här denna torsdag. Jag o Mi tog en sväng på stan, lite shopping, lunch o fika! Handla lite nya underkläder o ett gnistrande armband som kommer vara jätte fint på party, sen köpte jag typ 10 par strumpr på dollarstore!

 

Nu på kvällskvisten har jag lagat mat med Marie o Mattias, riktigt mysigt och jag drack ett gäng glas vin, torsdag, regnigt så det smattra på altantaket, supertrevlig semesterkväll =)

Gymmade imorse med, med morbror idag igen. Körde ett ryggpass, funka sådär. Imorgon blir det nog vila från gymmet och en lååång promenad istället!

Nu ska jag forstätta slappa i soffan, mor o far är på spa så jag har huset för mig själv =) Haha föräldrafritt ;)

Tjingeling vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0