Tisdag

Började denna dag med att besöka gymmet och köra ett riktigt hårt armpass plus lite sida och totalt 30 minuter på crosstrainern. Ett helt ok pass blev det med uppbackning av morbror! Kör mitt egna pass då han inte kan träna samma saker, eller får. Ni som har läst ett tag här vet ju att han krascha med segelflyget och väntar nu på en operation till så han får absolut inte gå upp mera i vikt tydligen så han försöker bara träna upp benen som vart mest kaputt i kraschen. Han hade även vart och mätt sig och hade krypt 4,5 cm. Men ramlar man ner från talltoppshöjd med fötterna före och blir av med en kota i ryggen så blir man nog en aning mindre. Men skönt att han lever och kan gå iaf!

Nähä blev inga nya naglar idag som jag sett fram emot, hon hade skrivit fel i kalendern, suck... min vanliga otur och alltid jag som får byta tid när hon gjort fel... tur hon gör snygga naglar iaf ;)
Nu ska jag leta rätt på Marie i stan o se om hon ändå vill ut o åka en sväng. Tänkte jag skulle köpt mig en ny digitalkamera och dom har ju rea överallt nu, bäst att passa på då!

KRAMKRAM

Smsade lite härnatten och hoppas hoppas att det hinns med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0