Klick klick

Nu har jag fyndat lite på Nelly, jag är inte den som handlar på nätet men nu kunde jag inte låta bli... 3 tees, hårband o ett armband strax över 100lappen, hade lite nelly pengar med, toppen! Vet inte vart dom slantarna kom ifrån jag som aldrig handlat där ;). Men alltid välkommet. Hoppas allt passar bara nu, det var lite spontan shopping ;).

Prata med Malin idag o när jag sa att jag skulle till sthlm o jobba på tisdag så blev hon lyrisk o sa att vi måste gå på brittan som spelar där då. Få se då om det kanske blir ett spontanbesök dit å... kan bli skoj även om jag inte är så intresserad av att se henne men iaf hon är ju en stor stjärna. Fanns tydligen massa biljetter kvar... ska du dit?

Har haft vilodag idag o bara slappat på soffan efter jobbet, såååå skönt... tänkte jag skulle gjort om min blogg men först hitta jag inte skivan med mitt ps men fick loss det ur gamla datorn men då hade jag inge inspiration... suck får bli en annan dag... tips mottages gärna!

Kram kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma a

Grym design och gryymt snyggt hår! :)

2009-07-14 @ 23:52:31
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0