Fiske

 Förhoppningsvis blir det fiske idag om vädret kan hålla regnet tillbaka. Vi ska iaf sova i husvagn och dricka alkohol =) även om det inte blir fiske...
Ska strax åka iväg och fixa upp förtältet och så med Marie och Mattias så det är ordnat för kvällen. Hoppas man kan få kasta lite med det dammiga kastspöt som jag hitta längst in i garaget ;). Linan går säkert av på första kastet men men då har jag ju iaf fiskat lite ;).
Ja och om det händer så får jag väl bara dricka mera då istället, hehe det är ju ändå semester!!

Hade en trevlig kväll igår hemma hos Therese och Putte med hela gänget. Grilla KÖ-Ö-R-V för hela slanten. Vi trotsade kylan och satt ute hela kvällen. Blev ingen utgång så vi cykla hem sen istället och satsar på idag.

Smsade lite lite igår natt, trevliga sms som får en att längta....

Nej dags att göra mig klar för nu kommer dom nog snart och hämtar upp mig.

Kram gott folk hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0