Under 2009

Tänkte skriva ihop några små tankar o förhoppningar om året som kommer... så vi ska se vad jag kan få ihop!

Jag hoppas att träningen flyter på lika bra som den har gjort under hösten som var, innan jag lyckades bli sjuk nu då. Jag har siktet inställt på riktig hårdträning och ska bli duktigare på min kost o vad jag stoppar i mig.
Jag hoppas jag hittar någon att träna med, lite svårt o puscha sig själv på gymmet, visst det funkar att träna själv men det skulle ju vara roligare om man hade någon att träna med som har samma mål som en själv. Har ju några olika som jag tränar med men det blir ingen regelbundenhet på det hela.
Ska starkt överväga om jag ska byta gym eller inte! Fick just erbjudande att testa på det nya gymmet med en kille där så jag ska väl prova få se. Jag känner i vissa stunder att jag såå gärna vill komma till ett nytt ställe med lite mera "seriöst" folk och kanske inte ett så överfullt gym. Men samtidigt trivs jag där jag är alla dom stunder det inte är så överfullt. Så vi får se...
Jag hoppas att jobbet flyter på lika bra som det gjort tidigare, kommer bli spännande i Mars då vi kommer öppna en stooor butik i sthlm. Då blir det mycket jobb där!
Sen skulle jag ju inte säga nej om man fick träffa nån trevlig människa att dela övriga stunder med heller, men det finns väl tid för allt så det dyker nog upp nån till det med. Börjar bli lite ensamt nu... 
Ja sen hoppas man ju att man får vara frisk o kry som alla andra o att vänner o familj får må bra med!  

Postiva tankar ska få flöda fritt under mitt 2009 iaf!!

Ja sen finns det väl massa mera som man hoppas på med men det här är väl det viktigaste! =) Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad är det för butik? Nu blev jag allt nyfiken. Klart att dina förhoppningar kommer att gå i uppfyllelse..Det är jag helt övertygad om! Hur är det med din hosta? Jag och Mattias ligger i soffan och hostar ikapp. kram

2009-01-04 @ 11:35:22
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0