Tisdag

Och grymt öm i kroppen är jag från boxpasset igår. Mest ont har jag i magen efter att Jocke pucklat på mig utan skydd o handskar! Men det ska ju kännas att man gjort nått :P

Idag tog jag mig en vända på gymmet, tänkte jag skulle mjuka upp mig lite. Gick i rask takt 40 minuter på bandet med svag lutning, sen testade jag på 3 nya benmaskiner som nog kommer bli några favoriter sen! 10 minuter på crossen som avslutning, sen var jag helt död, haha.. Rumpa o in & utsida lår!

Få se om jag vilar eller kör rygg med Peter imorgon... Beror på hur mycket träningsvärken slår till imorgon! =)

GOdnatt

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mmm den gula var fin. Skulle kanske ha behållt det som det var ;)

Hämtar dig imon 09.12.

Tjo!

2009-01-20 @ 23:46:13
URL: http://joakimmartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0