Rodeo

Lite så vart det med hästen idag, fick iaf känna på vad han kan för nått. Tur att det bara vart en rodeosväng! Men jag lyckades ju tappa tyglarna när han höll på, haha.. o ridläraren skrikandes bakom mig att dra upp huvudet på hästen, men svårt att göra det när man inte har nått att hålla i! =D
Riktigt nöjd med dagens hoppning för när jag kom till stallet hade jag absolut noll motivation för att göra nått vettigt där överhuvudtaget. Han skötte sig utmärkt förutom det där inslaget i mitten.
Nej nu är klockan mycket så undra om det är dags för sängen snart.. ska upp tidigt imorgon, förstår inte att det alltid blir så på fredagar. Kass planering eller nått.
Sängen alldeles snart nu då ;)

Natti gott folk

Kommentarer
Postat av: Maria på Adrians backe

Hehe, skulle ha åkt ut som jag tänkte från början...

Hur är det med Bellan? Bättre eller borta?

2009-01-31 @ 12:54:40
URL: http://adriansbacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0