Måndag

Men det känns som en helt annan dag med alla dessa helgdagar o lediga dagar mitt i veckorna. Ska bli lite skönt nästa vecka när det är tillbaka till dom vanliga veckorna, man blir ju helt snurrig av dom här. Sen hoppas jag att jag kan börja träna igen när dom vanliga veckorna kommer tillbaka och att man slipper vara sjuk..
Funderar starkt på att gå till det nya gymmet nu när jag ska börja igen. Men jag kan inte bestämma mig.. men alla roliga människor jag brukar "hänga" med på gymmet har ju bytt... jag är ju typ själv kvar med dom där dryga rackarna.. Jag överväger för fulla muggar här!
Snurriga veckor o snurrigt inlägg.. Hoppas ni hänger med haha..

Jag vet en sak nu iaf! Jag behöver närhet, vill kramas och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0