Lite veckouppdatering

Dålig uppdatering under veckan har det vart, men har inte riktigt hunnit med känns det som. Nu är jag iaf nöjd, hitta lite cashewnötter i skafferiet så nu kan jag skriva vad jag gjort sen i onsdags.


I torsdags så jobba jag som vanligt, den  s e g a s t e  och tråkigaste dagen på MYCKET länge, trodde jag skulle krypa o gömma mig o dö under kassadisken ja jag vet inte hur många gånger.. kan inte ens räkna dom.. såå tråkigt var det! Sen när dagen äntligen var slut så bar det av till stallet och hoppa den knasiga Ludvig.. han var inte lika snäll som förra gången lite mera vild om man säger så. Men jag höll mig kvar på ryggen under hela lektionen, mycket NÖJD! Men man fick en trasig blåsa på ett finger som belöning, haha.. Men det får man väl ta.

Fredag blev det med och då var jag ledig, hade ju tagit semester för jag skulle egentligen till Sälen denna helg men stannade hemma. Så det blev en ganska lugn fredag, en tur i skogen med Eliins Fliisan! Sen fick jag grymt trevligt sällskap på gymmet!! Me like! Så det blev ett Bröst o Magepass där. Har fått lite smått träningsvärk idag... =) 
Sen stod det blekning på schemat, hem till Eliin o åt en kycklingsallad och stoppa lite färg i huvudet. Plågsamt värre som vanligt, men men det är bara att bita ihop!

Lördag idag o ledig som sagt, tog mig en promme till gymmet i VÄRLDENS snöstorm, trodde inte jag skulle komma fram men det gjorde jag! Körde rygg med mig själv. Gick bra och det var lugnt o skönt på gymmet!

Nu håller vi tummarna för att det inte snöar nått mera inatt, jag vill verkligen åka till IKEA imorgon!! Var så längesen, vill ha nått nytt o piffa upp med här hemma. Men snöar det som idag så blir resan inställd!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

mjo, men vissa kan va snygga o vissa inte - som jessicas :p

2009-01-24 @ 22:28:28
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0