Gymmet

I 3½ timme idag, haha.. Tränade dock inte hela tiden, hängde lite med bara. Körde med P. först, rygg blev det och sen var det meningen att vi skulle boxas men passet blev fullt så vi fick inte vara med. Då körde vi på lite mera på gymmet, triceps fick sig en match då och så avslutade vi med mage. Vi har magrutetävling nu, haha.. Jag måste nog köpa rejält om jag ska vinna, det känns som om killar har lättare att få fram sånt än vi tjejer... Men jag ska göra mitt bästa iaf!

Hade sen möte med PT. Vi pratade bara lite om vilka dagar man ska träna vilket på, vilken ordning som är bäst för kroppen. Ska försöka planera veckan lite bättre så jag får ordning på det där med! Får boka in ett till möte längre fram o kanske planera ett program lite mera i detalj. Ska köra in mig på gymmet tänkte jag först så kanske jag hittar nått bra program helt själv!

Hade tänkt sola med men det orkade jag inte med... ska ta en vända imorgon!

Nu ska jag försöka hoppa i säng! Kram o natti gott folk

Kommentarer
Postat av: Sanna

HallooO! Du har fått en utmärkelse hos mig! :)

2009-01-29 @ 13:10:48
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Malin

Riktigt snygg blogg! Jag har nyss skaffat och fattar verkligen ingenting!! Kul att du gillar att träna! Det är ont om tjejer som satsar på träningen tycker jag.. Jag tränar nästan alltid själv.. Har sett dig på friskis förut och nu Må Bättre, visst är det väl ett steg upp i träningsväg att ha bytt? Hur fräscht som helst! Ha det toppen!/ Malin

2009-01-29 @ 14:53:44
URL: http://malinpuravida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0