Träningen

Blev hårdkörning av biceps idag. 5 övningar tror jag det vart och jag tror garanterat att jag kommer känna av det imorgon. Gjorde en grymt dryg övning, Gjorde preacher curls och sen snabbt över till pullups där det bara var att dra sig upp och så skulle man vara kvar där uppe och Peter som jag tränade med drog mig neråt i höfterna samtidigt som jag skulle hålla emot. Drygt värre. Jag orkade bara två varje gång, haha. Hoppas ni förstod min beskrivning.  

Känner dock inte av magen som jag hade hoppats på men det kanske kommer imorgon, det brukar ju vara värst dag 2!
Imorgon blir det till att köra axlar o triceps! Det är det jag tycker är roligast så jag längtar tills imorgon men inte kan jag gå o sova nu för det. Är ju piggelin... suck...



Hoppas på sällskap på skärmen snart ;).

Kram o sov så gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mmm ska testa och knyta fast den i dragkroken när jag åker till jobbet imon :)

2009-02-07 @ 23:58:59
URL: http://joakimmartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0