Tisdag

Otrooooligt seg dag på jobbet idag. Fick ångest redan efter en halvtimme öppet bara. Hmm och då är klockan 10.30.. suck.. och slutar 18.15.. jobbig dag men timmarna runt lunchen försvann ganska snabbt iaf. gjorde massa jobbärenden på stan så tiden rasa iväg. Sen var det lite drygt folk kvar till tjugo över sex så jag kom ju inte iväg så snabbt som jag velat. Skyndade mig iaf till gymmet sen, hade längtat dit hela dagen.
Skulle köra lite lungt idag eftersom jag boxades igår.. haha men mina planer går ju aldrig som jag vill nu för tiden.. värmde upp 12 minuter på crosstrainern i högt tempo och körde sen sida o ländrygg som planerat. Sen var tanken att jag skulle ställa mig på crosstrainern igen o köra lite kondis.. men då övertalade Peter mig att köra ett BodyJAM pass. haha.. och det är ju ett danspass då.. Och som mina vänner vet har jag KASS koordination. Men jag tog mig igenom passet o det var riktigt skoj, men det blir ju jobbigare om man kan ta i lite mera när man vet vilket håll man ska snurra o hoppa åt :P... Dessutom sa dom innan passet att det här gymmets mest avancerade pass ;). Haha, bara att bita ihop o köra då! Men det gick bra, fick beröm av instruktören med för jag var ju inte helt kass.. hehe... Kanske blir ett till sånt nästa vecka, vem vet!

Nu är det dags för duschen, har lite mat i magen så jag ska nog klara mig en stund. Får nog bli en smoothie om en stund!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack snälla!



=)

2009-02-10 @ 22:37:23
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Sanna

Fan vad roligt med danspass! :)

Skönt att träna! Jag är inne i en riktigt bra fas där just nu och det känns kanonbra!

Men idag får det nog bli en vilodag känner jag. hehe

Kram!

2009-02-11 @ 13:30:16
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0