Noll kontakt...

Tränade ett morgonpass idag innan jobbet. Men det var ju typ helt onödigt känns det som. Körde rygg 1 rimme och hade noll kontakt, det spelade ingen roll vilken övning det var, inget kändes nått... hade lätt jag hade tungt... gaaah! Körde stående rodd, latsdrag, rodd sittande höga o låga men icke sa nicke... nada kontakt!
Fick lite hjälp på slutet, skulle vinkla armen lite annorlunda och flytta greppet några centimeter så jag inte drog med biceps, det funkade lite bättre men ändå inte bra. Kanske en mycket dålig dag att köra rygg på. Ska testa nått helt annat nästa gång.
Sen fick jag även tips om att träna mera baksida axel för han tyckte jag var starkare fram. Han som hjälpte mig med tekniken. Kan ju vara en sån grej som gör att jag drar fram axlarna för att jag är starkare fram o då förstör ryggträningen. Jag ska iaf fokusera mera på baksida axlar så se om ryggen hänger på!
Eller nån som har nått annat tips?
Knallade tillbaka till gymmet efter jobbet och körde ett boxpass! Där gick det bättre. Bra kraft i sparkar och slag och kraften höll i sig hela passet, kändes mycket bra. Det blir bara bättre o bättre =D ! Mycket jobbiga situps gjorde i där med i fyra lägen... usch o fy va magen knöt sig =P ...

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0