Måndag o ny vecka!

Sovmorgon idag o tur var väl det... kom hem sent inatt efter en filmkväll. En mycket trevlig filmkväll =).
Jobba jobbet idag o det gick bra, lite smått segt bara men det funka. Skyndade mig som tusan till gymmet, dags för boxen o passet ligger så tidigt, iaf för sånna som mig som jobbar i butik. Gick bra, hann i tid o var till o med för tidig så jag hann hänga lite innan.
Jobbigt värre var det på boxen, boxades mot Jennie idag o det var riktigt skoj! Blir flera pass med henne hoppas jag! Måste ju testa lite andra o konstiga pass med. Bara för att testa. Hängde kvar på gymmet lite så kom min förra gymkompis dit o testa lite. Körde 25 minuter på crosstrainern innan hon kom. Var helt slut efter boxen och crosstrainern så jag orkade inte träna med henne nått så jag hängde bara där o snacka skit.
Nej nu ska jag nog slänga mig i säng i tid. Eller försöka iaf, kommer nog inte gå så bra... haha.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

....hmmmmm....känns som att du inte håller mig uppdaterad Jenny......nu äre du som hör av dig-bums!!

2009-02-03 @ 19:31:10
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0