Ledig lördag!

Så skönt... vaknade när jag sovit klart utan klocka. Hade Maya sovandes på soffan och hon gick till jobbet innan jag vakna. Vi var ut o åt på grekresturangen igår och fick supergod mat. Vi skulle egentligen äta sallad på stället bredvid men dom hade stängt. Lite trist i den här stan att det inte finns nått skoj på kvällstid. God mat fick vi iaf där, kyckling o klyftpotatis. Vi hade planer på att kaske gå ut o dansa lite men vi hade inte bestämt oss och ville dricka lite kaffe först... endast McD var öppet för det, haha..  Apäcklig kaffe fick jag men den gick ner iaf. Bestämde oss för att inte gå ut.. tur det för jag fick höra idag att dom spelade Cotton Eye Joe så det var nog ingen höjdare ;) ...
Åkte hem till mig och surfade runt på massa sidor och Maya hade högläsning på vissa sidor. Grymt roligt!!
Sen sov hon kvar på soffan för hon har endast en inplastad tv hos sig hehe och hon lever på toan o i sovrummet. Dom håller på att tapetsera hela hennes lägenhet.
Vaknade utvilad idag, så skönt.. nu har jag just ätit en stor o god proteinshake till frukost. Laddat för städdag har jag gjort. Tvätt o disk, sen ska jag ner på stan o köpa en ny mössa!
Träning ikväll med trevligt sällskap. =)

Kram gott folk

Kommentarer
Postat av: ella

förstår d:( avliva en misse 3 veckor sen blää.

men så är livet snyft.hoppas du haft en bra kväll=)så trist på tvn så ska nog rota fram en dvdfilm å sova;)

2009-02-21 @ 22:51:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0