Kass på rubriker, Tisdag!

Känns som om jag skriver exakt samma sak varje dag! =) Kanske för att mitt liv upprepar sig dag efter dag, jobb o träning typ det enda som händer. Eller ja nästan iaf!

Jobb idag, inte direkt mycket att göra men lyckades få dagen att gå iaf. Eliin kom förbi på lunchen! Alltid lika trevligt att få besök. Vi gjorde ett snabbvarv på stan o jag fick tag på ett par färgglada skor =). Nya pjucks har stått på listan ett tag nu. Billiga o glada skor fick det då bli.



Jag tycker ju inte alls om rött i vanliga fall men slog till iaf! Satte på mig dom direkt efter lunchen och oskönare skor var längesen jag hade på mig. Men efter ett tag så blev dom riktigt sköna. Toppenskor! Ska testa med lite smalare byxor imorgon och hoppas att man inte få ubåtsfötter då ;).

Bar av till gymmet direkt som vanligt. Satte fart på crosstrainern för att värma upp benen ordentligt för det var dom som skulle tuktas idag. Dumt egentligen när jag körde boxen igår. Men det gick riktigt bra, tror jag tog PB i bänkpressen, trots träningsvärk i låren :P och nästan helt utan knaster i mitt trasiga knä med, kändes riktigt bra! Körde utfall med o benen bara skakade, riktigt jobbigt!
Blev lite rygg träning med. Dålig kombo att träna ben o rygg men jaja det kan inte vara kalas jämt.
Helt slut i kroppen var jag o då vart jag tvingad o göra några dips när vi fått en ny ställning för det på gymmet. Tre stycken klarade jag sen tog det slut. Haha.. jag hoppas jag klarar flera när jag har mera energi i kroppen!

Imorgon är det vila från gymmet och det blir middag o bio med Elin x2. Lite försenad födelsedagspresent till en av Elinarna! Lite skoj att gå ut med tjejerna o göra sånna saker. Det är ALLDELES för sällan vi har tjejkvällar!! Kanske för att vi jobbar grymt olika tider o dagar allihoppa! Men vi måste försöka oftare. Det är ju så trevligt och nu ska vi se Mammut och det jag sett på reklamen så verkar den bra. Fast nu får ju ingen skriva att den är dålig för då blir det ju inte roligt :P.


Nej nu ska jag sova lite så jag orkar hålla mig vaken på bion imorgon!

Nattinatti gott folk

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jaaa fy fan vad pinsamt=)



Snygga skor.

2009-02-04 @ 10:16:51
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0