Fredag är här!

Å så var det fredag igen, tycker att det är det stup i kvarten! Slutade fem idag på jobbet, skönt att inte stänga fredag. Kilade direkt till gymmet och hade planerat att köra axlar o sen cardio en stund för att ladda om o köra mage med Peter. Men blev medlurad på ett gladiatorpass istället. Massa stationer och dryga saker i en timme. Gick bra och var inte så slut efteråt som jag trodde jag skulle bli. Dålig uppladdning idag och har varit hungrig hela tiden. Men jag ställde mig på crosstrainern och stod där i 45! minuter. Sen körde jag mage med P. när han slutade jobba. Ett riktigt ordentligt pass blev det men så nice. Tror vi körde 5 övningar på magen, shit va jobbigt. Men nice!
Så det blir att komplettera lite på axlarna i helgen och så ska armarna få sig en omgång. Känns som om det var en evighet sen tricepsen fick sig nått. Har inte fått nån riktig struktur på träningschemat sen jag bytte. Kör det jag känner för och det funkar för tillfället men jag ska skärpa mig o fixa ett schema!!

Var grymt hungrig när jag kom hem, lagade kyckling o bulgur och det var ju typ slut innan det ens var klart! Haha grymt hungrig var jag... eller är för det mesta. Känns som om jag kan äta dynget runt! :P
Så det fick bli lite efterrätt nu med, hallon banan o kesella vanilj! =) Smaskens!!
Nej nu ska jag kika lite på tv innan det är sovdags, jobb imorgon och så kommer mor o far förbi och hälsar på!

Kram o natti

Kommentarer
Postat av: Heidi

ja det får man allt ;) Du får också ha en super duper helg gumz!

2009-02-07 @ 13:57:39
URL: http://heidivuorela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0