=)

En helt ok dag! =D
Träningen gick bra, bröst o triceps o lite mage!

Hem o gjorde tacos och kikade på melodifestivalen. Haha gillar det inte alls men tittade mest för att vi skulle ha nått att göra när vi åt! Sen blev det Bruce den allsmäktige och skrattade en hel del. Trevligt med sällskap i soffan!

Godnatt nu gott folk och jag ska ha en lååååååång sovmorgon imorgon, det behöver jag känner jag! Sen ska jag slappa nästan hela dagen o inte göra nått. Jo jag ska rita en tatu eller tre! Ja jag ska ju gymma såklart men det blir på kvällen! 

Tack & godnatt


Uppdatering
... 00.24

fick ett sms idag från en jobbarkompis som är i thailand nu. Han hade köpt en tröja jag önskat mig idag. Han är bäst och ligger på plus nu! hehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du haft en bra helg! Spännande med sällskap. ;)



Önskar du dig en Heidi Klum-tröja? hehe

Finns tydligen billiga sånna i Thailand.



Kram!

2009-02-15 @ 12:36:45
Postat av: Tess

Tror nästan halva svenska folket såg den filmen. Gjorde vi med. hahah Bra är den!!! kram

2009-02-15 @ 12:46:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0