Morgonkaffe

Fredag idag och solen skiner!! Men tyvärr är det ju ingen värme i luften så det blir nog inge solning för då fryser man nog om stjärten... Lite synd för det hade ju vart skönt att sola lite mera under denna semester, dom få gånger man legat och pressat kan man nog räkna på en hand eller kanske två om man har tur. Men jag tror jag lyckats få lite färg iaf så det synns att man vart ute iaf =)
Är trots allt, trots solbrist, mycket nöjd med min semester den har innehållt mycket skoj med vännerna här i Ludvika! Mys, bad, sol, grillning, bio, fester, studsmattor, sms, hemkörning av pizza, besvikelse, båtar, hopp, cykelturer, kalas, gravidmage, kö-ö-r-v, grejs, husrenovering, gräsklippning och mycket mycket mera... Några få dagar kvar som jag ska fortsätta i denna anda, ska NJUTA tills det är tvärslut. På 3 dagar kan mycket hända!

Tjillevippen

  

Saknar mina vänner i Falun och gymmet och jobbet...  

Nu blir det en rolig höst att se fram emot, stenhård träning, stor ombyggnad på jobbet och många roliga fester med nära o kära hoppas jag på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0