Låååång dag!

Klev upp 05.00... urk det är jag inte alls van vid. Åt lite frulle och åkte till tåget för att ta mig till sthlm. X2000, hmm förstår inte, det går ju lika fort som det vanliga tåget, varför heter det då X2000 ska det inte gå fortare?! 
Men men fram kom jag iaf, lyckades tajma tunnelbanan o saltsjöbanan så jag kom fram i ett nafs. Jobba hela dagen lång, det flöt på riktigt bra.

Kilade in till stan och mötte upp Tess, en underbart trevlig o snygg tjej!! Kul att skvallra med dig bloggvännen =) Hoppas vi ses snart igen och att vi hinner träna lite också och inte bara fika ;)

Hoppade på tåget hem igen som kändes som en evighet, det kom ju aldrig fram... suck... många sms skicka jag på den resan.. haha.
Men nu äntligen hemma och ska hoppa i säng...  Lååång dag, alldeles för lång för min del.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Tess

Om inte annat får jag ta tåget upp till dig och se hur gymmet ser ut hos dig. KRAM och tack för igår!

2009-08-26 @ 16:12:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Tess

Om inte annat får jag ta tåget upp till dig och se hur gymmet ser ut hos dig. KRAM och tack för igår!

2009-08-26 @ 16:12:55
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0