Katastrof

Kändes som en katastrof dag på jobbet, urk va dåligt det gick... fick till lite saker men sen kändes det som man bara gick runt och gjorde om och gjorde om och gjorde om, ja ni fattar.. gick därifrån lite tidigare och så åker jag dit 7.00 istället när jag kan vara där helt själv, tihi så skönt att strosa runt i sina egna tankar och göra iordning. Men men Fredde och Ida kämpade bra och packade upp miljoners med plagg trots mitt kassa humör idag, sorry!

Kilade direkt till gymmt för att göra av med mitt dåliga humör. Det gick superbra! Mötte Peter när jag kom och han skulle precis köra då så vi tränade ihop. Ett hårt och intensivt ryggpass som jag hoppas att jag verkligen känner av imorgon annars är det nått fel. Jag vill ha TRÄNINGSVÄRK! Körde sen 40 minuter på crossen men hade kunna stått länge länge till, vet inte riktigt vad min energi kom ifrån när jag hade dålig uppladdning under dagen. Men gymmet går kalasbra just nu! Så roligt och hösten kommer bli kalas om den börjat såhär!!

JAA Tess du får komma hit och träna!! Skulle ju vara jätte skoj, det får vi styra upp tycker jag absolut, det skulle vara kalas!!

Nu ska jag hoppa i säng så jag kan masa mig till jobbet 07, hehe frivilligt och allt :P, tur man gillar sitt jobb, ja alla dagar förutom idag då ;)

KRAM o Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter kanon, det kommer jävligt mycket folk tror jag så kommer nog bli skoj. Vad ska du hitta på under fredag kväll då?



Kram & god natt



Tack btw=)

2009-08-26 @ 23:24:06
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0