Huvudvärk

Började med hemsk magont heeela dagen på jobbet, har verkligen vart jobbigt men kämpade mig igenom dagen. Nu när jag ligger här på soffan o tar det lungt har jag jordens huvudvärk istället, jobbigt värre. Hoppade över gymmet idag för kände verkligen inte för det när man stått o haft ont hela dagen, sen har jag tränat alla dagar sen i söndags med så en vilodag passa bra idag. Men imorgon blir det träning på dagen, har ledig helg =) sweet...

Nej nu ska jag slappa vidare och kolla på lite halvtråkig friidrott bara för att...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas du mår bättre nu gumman! När kommer du ner till storstaden nästa gång då? KRAMiliKRAM!

2009-08-22 @ 10:46:15
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0