Helgen är här!

Fredagen är äntligen här, känns som en lång vecka som man hunnit med massor på.
Vi körde bort det sista från butiken idag, så nu snart är den gamla lokalen tom och det renoveras för fullt i den nya lokalen som vi kommer öppna förhoppningsvis den 24 september!!

Kort dag som sagt idag med några småsaker att flytta i butiken men sen kilade jag snabbt iväg till gymmet. Skönt att köra tidigt på em innan alla hinner dit. Var lite småseg idag men masade mig igenom ett benpass med lite sida mage på slutet. Få se om det gav nå träningsvärk, fel dag att köra ben på egentligen men får köra det snart igen... Avslutade med 20 minuter på crossen och 25 minuter i brant lutning på bandet =) svettigt värre!

Imorgon ska jag nog testa bodypump med Jocke för första gången, har vart lite emot det för jag tycker bara det är jobbigt att hålla på att byta vikter och hålla koll på sånt, men ska testa iaf! =)

Sen blir det kanske ikea med grabbarna =) TeamBuildning, haha =)

KRam kram snart ska jag åka hem till Linda och hälsa på!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Tack,jaa, jag har klippt av mig håret. :) Kört som tusan är det. Kanske lägger in en bättre bild på det senare. hehe



2009-08-28 @ 19:56:37
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0