Onsdag o massa träning

Morgonpromenaderna har hållt i sig.. 30 minuter igår och 35 idag! Dock var det inte lika soligt imorse men det var så himla skönt iaf.
Vila från gymmet igår men idag blev det desto hårdare.
Axlar, axlar o axlar ;). Sånt bra pass fick jag till med fortsatt fokus på baksidan. Massa bra övningar så jag gick därifrån helt kraftlös i axlarna :P.
Avslutade med 25 minuter gång på löpbandet i "blandad" terräng. Kraftig lutning och ibland platt. Var lite småtufft då jag fortfarande har träningsvärk i benen från i måndags. Men jag kämpade mig igenom. Har träningsvärk i magen med så har haft svårt att skratta på jobbet idag... men det är så det ska vara! :D

Funderar på att vila från morgonpromenad imorgon och sen köra superhårt på gymmet på kvällen istället då det inte är nån ridning när det är skärtorsdag. Japp så får det nog bli om jag mot förmodan skulle vakna supertidigt utan klockan ;). Det återstår att se.

Kram på er

Jag bjuder på en gammal bild då jag fört in alla mina bilder från två datorer på en extern hårddisk.. så skoj att kolla igenom, Det kanske kommer mera gamla bilder sen :D.

 

hehe ni fick två... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0