Gymtorsdag

Ingen ridning idag då det är skärtorsdag.
Jag följde min plan, tog sovmorgon idag, alltså ingen morgonpromme. Kändes lite konstigt när jag vart ute o gått dom senaste dagarna. Men ganska skönt att få en dag off iaf. Cyklade iväg till jobbet och slet hela dagen lång, ganska mycket folk idag så det hände lite granna.
Direkt vidare till gymmet där jag var helt inställd på att köra biceps. Mötte Peter i receptionen och han berätta att han skulle köra rygg. Vilket är något jag MÅSTE träna hårt. Har så svårt för att få kontakt med ryggen så det är bra att få lite extra hjälp med det. Var dock 30 minuter till han skulle sluta så jag gick 15 minuter och sen körde jag biceps lite snabbt innan han slutade. Hann med att öka på hantelcurlsen oxå. Tjohoo nu är jag på 14 kilo! PB!! Det var tungt men gick kalas.
Ett hårt ryggpass med Peter och hans specialövningar =). Riktigt bra! Hoppas på träningsvärk imorgon nu då!

Nu kommer Eliin o Maya på besök!

Tjoba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0