Gym

Det hann bli 30 minuter på crosstrainerns som uppvärmning. Var helt perfa! Sen blev det hårdkörning bröst. Kommer vara aningen öm imorgon. Nicenice!

Dags att sova nu då vi bestämde att köra BEN kl 8.00 imorgon. Ska upp och ladda ordentligt med frulle och hoppas det hjälper så jag orkar hela passet. Sen bär det av direkt till jobbet efter träningen, haha jag kommer inte kunna gå =).
Nattinatti på er

Har hunnit med film med tjejerna ikväll, fast Maya den var rätt kass, du får välja en bättre nästa gång :P... såg inte klart slutet ens.. jag gick ut i natten och fick mig en påskkram istället =) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha, jag såg inte heller klart den... och de var malin som sa att den var bra.. =)

2009-04-15 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0