F*CK

Nu var jag verkligen blondin! Suck.. Sitter här o försöker få på mig lite fina naglar jag köpte idag.. suck.. har fått på mig fyra stycken o dom sitter verkligen jätte bra o är fina. Då slår det ju mig att vi ska ju BOWLA imorgon på jobbfesten. Då kan man ju för sjutton gubbar inte ha värsta naglarna, dom kommer ju ryka fortare än kvickt o jag kan ju inte säga att dom sitter ju inte löst, det var värsta limmet med!

Hmm så nu har jag fyra långa nalgar som sitter som berg o jag vet inte hur jag ska få bort dom.... Nått tips?

Kommer göra alldeles för ont för att bowla med dom på tror jag. hmm...


-------------------------------

Uppdatering :
Gaaah nu har jag bestämt mig.. dom fyra måste bort! Suck men hur då!? Slita funkar inte.. dom sitter om jag säger så!!

Uppdatering 2:
Med lite aceton o våld är dom borta.. men det var lite plågsamt det med. Naglarna kommer på efter helgen då. Dom här vill jag ju använda. Fina för att vara sånnadär limma på saker!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, bowla med lösnaglar är en sjukt smärtsam upplevelse. Det har jag tyvärr lärt mig den hårda vägen.

2008-09-26 @ 22:37:33
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0