Tisdag

Men det känns som om det är slutet på veckan o jag känner mig allmänt matt. Förstår för tillfället inget alls o allt känns jobbigt. Var på gymmet idag med o det gick nog bra fast jag gav upp innan jag var klar o gick därifrån. Tappade suget. Får försöka imorgon bitti istället kanske känns bättre när det är lite mindre folk o jag kan köra mitt race utan att bry mig om någon annan. Hoppas det går bättre då för jag känner mig ju jätte sugen på att träna för har ju haft två dagars vila.

Jobbade med Lovie o Antony idag o det flöt på kalassuperbra o vi hann med MASSOR! Nice när det går bra på jobbet.

Nej nu ska jag kasta mig i säng tror jag o försöka läsa ut min bok, den tar ju liksom aldrig slut för jag somnar ju jämt.. haha..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0