Onsdag

Morgonpass i ottan idag! Axlar på tapeten. Ett riktigt bra pass med några nya dryga övningar. Grymt jobbigt o grymt skoj!

Ja du jocke min blogg har nog blitt min träningsdagbok, men det är ju lika bra när man ändå sitter här så gott som varje kväll, lätt att skriva om det här så har jag koll på vad jag pysslar med på gymmet!

Nu har jag diskat, tvättat o borde nu åka o handla men jag har inte riktigt ork till det. Men jag har ju några timmar till på mig när jag inte gick till gymmet ikväll. Det behövdes lite vila så jag hann med lite här hemma o även varva ner lite. Men jag tog mig en timmes promenad iaf när jag kom hem från jobbet medans jag hade tvätt i maskin. Disturbed i lurarna och stegen bara flöt på!
Nej ska samla mig för att åka o handla o kanske ta en solning med om jag orkar.... Tror faktiskt tyvärr inte jag kommer orka något av sakerna, haha.. var ganska skönt att softa i soffan nu.
Tjingeling så länge, jag skriver säkert mera idag det är många timmar till ny dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0