Ofrivillig vila...

Japp ofrivillig vila blev det. Inget morgonpass som det brukar vara på fredagar, lite lessen för det. Det går ju alltid så bra på dom, men men får ta igen det sen. Vi hade lite kurs på jobbet som börja 8.00 så det var lite tajt med träning innan tyvärr. Sen jobba jag hela dagen lång o hann då inte träna nu på kvällen heller.. suck.. dom ska ju envisas med att stänga så tidigt på fredagar..hmm.. Men imorgon blir det riktigt hårdkörning efter jobbet!! Längtar så! Skulle vilja köra ett biceps pass men det lär nog bli ett benpass.

Har vart förbi mina bästa vänner Ia o Anders o Ebba. Hon växer ju o blir så stor så det är bäst att hänga med från början, sen när hon blir större då ska vi hitta på massa bus! "Tant"Jenny ska lära henne massa bus så mor o far får det lite jobbigt! ;)
Blev bjuden på mat, kalassuperdupergo lax på Ias vis! Tack =)
Sen åkte jag o solade när jag vart hos dom, så skönt att få lite färg i mörkret iaf.. fast jag kommer ju säkert inte ens halvvägs till ThaiElin! =( Men men ingen ide att försöka iaf, bara sola o må lite bra! Men nu är jag lite sur med för dom ska sluta med solarierna på mitt favvo ställe.. suck.. vart ska jag nu sola då!? Nått tips?
 
Tjingeling nu ska jag sova så jag får äta frulle snart, är såå hungrig. GOdnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0