Min vecka!

TISDAG
Blev hämtad tidigt i tisdagsmorse o så bar det av till Gävle för jobb där i Vero butiken chefen just köpt till våran butikssamling. Lång jobbdag med mycket nytt att lära sig, skitskoj var det. Var där tills sena kvällen, åt god mat på Bocken i gävle innan vi åkte hem så det blev ingen träning då, var hemma strax efter 22 tror jag det var.
ONSDAG
Upp mycket tidigt o var på gymmet 06.45 o körde ett härligt axelpass. Gick superbra men var dock lite stressad för jag skulle vara på tåget 08.32, duschad o klar då. Duschade på 1 minut o gjorde mig klar på 2... när jag nästan var färdig ringer Frida o säger att hon hämtar mig med bil istället. Puh vart lite mera tid då o jag behövde inte räkna med gångtiden till stationen så jag fick några minuter till på mig. Gick superbra att jobba då med. Lärde mig ännu mera o shoppade loss lite med ;). Kom hem i tid o kilade ner på gymmet direkt! Hmm vad körde jag då mån tro.. kan det ha vart bröst.
Så det blev alltså ett morgonpass o ett kvällspass denna onsdag! Riktigt skönt.
TORSDAG
Upp i ottan igen, tror klockan ringt 06 varje dag denna vecka.. suck... inte van med det! Åkte 07 hemifrån för att hinna till Uppsala till 9e. Kom fram ordentligt men det var så drygt att köra, spöregn o mörkt hela vägen. Sånt höstväder är inte skoj...
Å så på kvällen var det dags för lite hoppning med pållen, men vart lite besviken för vi fick ta det superduper lungt för dom hade blitt vaccinerade på dagen o får då inte blir ansträngda o svettiga. Men men det var ju desto drygare för oss. Vart lite benträning då kan man säga ;)
Hoppa i säng o ställa klockan tidigt, igen..
FREDAG
Klockan ringde 06 fast nu var det inte för jobb nu var det för gymmet =). Tog emot lite för jag visste att jag skulle få träna själv idag.. brukar ju ha träningskompis på mornarna... men det gick super ändå. Körde ett kalashårt pass på biceps. O avslutade med 20 minuter på crosstrainern. Det börjar bli skoj att köra på den nu ... har inte gillat den tidigare, men den är ju bra så det är väl bara att köra på då... =).
Iväg till jobbet, o det var så skönt att vara tillbaka i den egna butiken igen, fast trist att det inte är några kunder att hjälpa men skoj iaf!
Kilade iväg till gymmet efter jobbet idag med o körde ett härligt ryggpass o nu hade jag sällskap av Jenni en stund iaf! Skoj när hon är med.

Nu är det soffan som gäller o jag ber om ursäkt för ett långt inlägg. Men det fick bli så nu när jag inte skrivit nått i veckan!

Kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0