Ledig måndag!!

Riktigt skönt att vara ledig idag, två dagar irad med igår då! Händer inte så ofta.
Tog lite sovmorgon.. vaknade strax innan klockan ringde vid kvart över 9e, upp o fixa frulle. Tänkte jag skulle börja med en tallrik havregryn o hade köpt nå sportgryn som skulle vara nyttiga men fy satan va hemskt det var, smaka inte alls gott så det blir att gå tillbaka till hederlig havregrynsgröt!
Cyklade in till stan o mötte upp Jessica som var med andra dagen irad när hon inte tränat på några månader, det händer inte så ofta att hon är med så nu dröjer det väl igen ;) ... VI tränade rygg+sida+mage. Lite lagomt pass sådär.

Kommer nog inte ha någon Jenni som träningskompis på ett tag nu, vilket känns mycket trist.. Jenni hinner inte med att träna, förstår henne men det är lite tråkigt, eller mycket tråkigt... Tur att jag har dom tidiga morgonträningarna med sällskap iaf.
Önskar att jag hade någon att träna regelbundet med som vill träna lika mycket o samma saker som jag! Tur att jag kommit in i en sån bra träningsperiod att jag går dit själv nu iaf. Hade det varit för några månader sen hade jag nog gett upp men nu attans klarar jag det själv!! Men det är ju alltid skoj med nån som kan puscha en och se till att man tar i ordentligt!
Nu ska jag iväg till stallet o ta hand om en kompis häst! Ut i skog o mark lite, ska bli skönt.
Sen är det ett till gympass på schemat, men det blir nog senare ikväll.

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Lina

VA FIN DIN BLOGG BLEV NURÅÅÅ :D

2008-10-20 @ 14:34:52
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0