Fredag

Skrev ju inget igår tror jag bestämt.
Var ledig hela dagen igår så jag kilade till gymmet på förmiddagen o det var så lungt o skönt o jag kunde köra i min ensamhet med mp3an på högsta volym o massa bra musik. Körde massa bra övningar på biceps o triceps tills jag inte orkade lyfta nått på slutet.
Sen på kvällen var det dags för ett hoppträningspass med Bella. Men det gick ju mindre bra. Var strul hela tiden, fast det var mitt fel hela tiden. Hästen hon hoppa kalas men dumt att det ska strula i mitt huvud så jag gör massa tok. Men det lossnar nog till nästa vecka hoppas jag. Var nog bara nått tillfälligt.

Hade sen tänkt jag skulle pallra mig upp imorse o köra ett gympass som jag nu brukar göra varje fredagmorgon. Hade dock inget sällskap som väntade idag så när klockan ringde så ställde jag om den o sov vidare. Men det var nog mest för att jag var så himla trött för jag kom hem strax efter 23 igår kväll o i säng långt efter det & klockan ringde 06 så det var nog det ... Men jag har ju iaf kört ett morgonpass denna vecka och en massa andra gympass med. Nöjd iaf...

Nej nu är det soffan o tvn som gäller!
Tjing

-------
uppdatering... hmm hade gjort fint med massa färger o sånt i det här inlägget men det verkade inte vilja vara med.. hmm strunt samma!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag tycker nog det jag med. :) Blir alldeles för mycket rosa om man har det som bakgrund med. Nu är jag sugen på att se din design! :)

2008-10-10 @ 22:26:45
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0