Söndag

Veckorna går så himla fort. Nu är det redan söndag igen eller ja den är ju typ över redan. Jag tyckte nyss jag låg här i soffan förra söndagen o nu har jag gjort det igen. Fast först var jag ju såklart på gymmet! Idag blev det ett bröstpass och lite mage o cardio. Kändes kalas...
Igår tränade jag med Jenny och vi körde ben och axlar. Också det gick bra. Lite klen i axlarna tyckte jag dock att jag var igår men jag hoppas det var tillfälligt. Brukar orka mycket mera än vad jag gjorde igår så jag vart lite sur. Men benen gick bra tills jag körde utfall, hmm.. då small det till lite i mitt opererade knä och gjorde ganska ont så jag kunde inte fortsätta. Men jag försökte springa lite sen men det gick inte heller. Men sprang idag och då kändes det inget så det var nog ingen fara.
Sen igår kväll kom "Lovie" hit och hängde med mig! Var trevligt. Nu har jag haft sällskap två kvällar i rad, inte varje vecka man har det. Haha brukar ju inte hinnas med. Men vi kikade iaf på stjärnor på is o åt god mat. Sen blev det lite wii på sena kvällen, spela lite bowling o tennis och så testa boxades vi lite med också å blev helt svettiga! =)

  
 

Det kliar på kroppen med, tatueringarna läker sakta men säkert, men jag vill bara riva på dom nu, det skulle vara så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Lovie

Haha! fy fan vad kul med wii! Dessutom ägde jag ju, så det var ju ännu roligare ;P haha!

2008-11-09 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0