Onsdag

Jobb o träning, som vanligt.. känns som om jag inte behöver blogga för det är ju det enda jag skriver nu för tiden.
Axlar körde jag idag, drygt som fan o gick inte alls.. inge smart att träna när man är hungrig. Men blev ett ganska  ok pass iaf men jag var inte där så länge. Inge mera än nödvändigt idag =)
Imorgon ska jag äntligen till frissan å få frisyren justerad, den har ju växt ut en aning... Ska bli så skönt.. det är alldeles för långt just nu.. platt o tråkigt blir det bara, det spelar ingen roll vad jag gör just nu.. ja om jag inte sprayar upp det som festen i lördags då.. Haha... men då stod det rakt ut o upp..

Nej godnatt eller nått!

KRAM

----------------------
Uppdatering!
Jessica keson smakade faktiskt riktigt bra! Det ska jag nog kunna lära mig att äta! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var keson förresten?

2008-11-26 @ 22:06:11
Postat av: Jessica

Hmm... mitt namn ville inte komma me... men var iaf jag som undrade om keson :)

2008-11-26 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0