Helgen

Hann inte skriva nått igår, det var fullt upp hela dagen lång. Var ledig från jobbet men hade ställt väckarklockan på alarm iaf för jag skulle hinna träna innan jag skulle iväg på tatueringsmässan!
Gick till gymmet igår, bra uppvärmning en rask promenad på 20 min. Lite kallt men man vart varm fort. Körde ett rejält ryggpass. Riktigt bra gick det. Knatade raskt hemmåt igen och tog en värmande dusch.
Hann softa en stund med lite mat innan jag blev upplockad. Mässan var mindre än jag trodde men det var kul att se. Kompisen Jenny vart gaddad i x antal timmar men dom hann inte färglägga eller det vart nog för mycket för henne. Ganska stor pjäs hon fick där på ryggen.
Åkte med Jenny o Byman till hotellet o softade lite o drack lite mera öl. Fy satan va han är rolig, haha.. trolleribyman. Han kan konster han. På middagen sen på olearys fick vi se både det ena o det andra, tandpetare o drinkpinnar genom näsan, cigaretter ur öronen, pepparkar genom bordet o så vidare. Han är en hejare på att trolla den där Byman. Lika bra på att trolla som han är på att tatuera!

Some pics...
           

Ska kila iväg till gymmet snart hade jag tänkt men nu fastna jag med ThaiEliin på msn. Så skoj att prata med henne lite även om det bara är via nätet. Bara två veckor tills hon kommer hem till snön!! Miss her!!
Men gymmet ja, det var så skönt att sitta instängd idag, brukar ju aldrig hinna med det annars. Få se om jag orkar masa mig ur soffan o ner till gymmet lite senare...
KRAM

Kommentarer
Postat av: ThaiElin

Saknar dig med! Men nu ar jag snart hemma! Usch vad fort tiden har gatt! Kraam

2008-11-03 @ 14:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0