Fredag

Hej hej... ligger i soffan o softar.
Mår lite dåligt över min träning denna vecka, eller ja icke existerande träning, men det har verkligen inte gått ihop. Jo hade ju kunnat gå upp imorse och gymma innan jobbet men när klockan ringde imorse så somnade jag om. Orkade verkligen inte. Men kroppen behöver kanske en lite lugnare vecka, har ju kört hårt i ca 2 månader nu så... blir iaf 3 dagar innan veckan är slut.
Var på bio med jobbet igår och såg Bond, helt ok. Är inget extremt fan av bond men han är ju snygg den rackaren, haha.. och det händer ju grejer hela tiden så det är ju lite intressant iaf. Se värt var det iaf!

Nej nu ska jag snart krypa ner så jag orkar upp till jobbet imorgon!

Kram o natti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, det blev supersnyggt!

Vad fick du betala? (om man får fråga) :P

2008-11-08 @ 19:29:33
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0