Extrem smärta!!

Japp det var inte alls lika enkelt som förra gången. Idag har jag
klagat o gnällt mycket...


men bra vart tatueringen. Fyllde i den gamla i sidan plus att jag byggde på den en hel del ;)! Blev även en liten annan sak med, hihi! Kunde inte låta bli för det var nått jag velat göra länge länge!

Bilder kommer imorgon för jag är helt slut nu o ska krya ner i sängen o hoppas att jag kan sova lite iaf. Men jag kommer säkert inte kunna sova nått eller jo men jag kommer garanterat vakna varje gång jag rör mig i sömnen!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blev jag nyfiken =)

2008-11-04 @ 23:19:17
URL: http://jlundin.blogspot.com
Postat av: neger elin

Men fy faan vad taskigt! Nu har jag satt mig har, bara for att jag ar sa nyfiken! Hur kan du bara gora sa har? BAJS pa dig!!

2008-11-05 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0