Veckan

Det har vart mycket dålig träning denna vecka måste jag erkänna. Men kände att jag verkligen behövde ta igen mig för kroppen gjorde mest ont. Inte av träningsvärk utan av smärta. Men nu känns det finemang igen men jag tar det lungt med gymmet fram till på måndag då det blir hårdkörning igen.. I helgen kommer det bli promme i ludvika o kanske en liten joggingtur om det funkar. Blir lite gocart med mamma på söndag med! Hehe blir skoj.
Hoppade hästen igår i regnet och det gick bra. Formen känns som om den är här till tävlingen om några veckor.
Vad har mer hänt i veckan då.. hmm mest jobb...
Åå mina grannar brukar ju ha brakfest vid den här tiden o denna här veckan, dom brukar ju köra varannan vecka och idag borde vara festvecka men det är tyst som bara den... sååå skönt.. jag kan sitta o softa o ha tvn på normal ljudnivå. Så härligt.. vilket lyx liksom.. det hjälpte att jag ringde hyresvärden. Hatar att klaga men va fan någon måtta fick det vara. Det är flera som bor i huset ju...
Nej nu ska jag se om jag kan hitta nått snask i skafferiet som jag kan mumsa på...

Kram gott folk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0