Veckan i lite bilder

            

Bildbeskrivningar :
Fick ett paket av mormor o morfar när dom var hit förra helgen o hälsa på.. Jätte coolt! En bricka, tallrik, djup tallrik, äggkopp o en mugg. Allt i samma döskalle tema. Perfekt till frukosten! Tack!
Sen skorna jag fick av pappa som han köpte i USA! Passa perfa. Så kalas. Tack igen! Haha kolla skillnaden på mina gamla vita o dom nya... hehe
Sen lite bilder på söta Asta. Hon har vuxit o blitt så stor.. eller nja inte så stor.. hehe men lite större iaf! Pappa o Asta på ett kort o morfar o Asta på det andra. 
Sen vart det vinter med.. haha låg ju i bikini helgen innan o sola. Men nu verkar solen vara tillbaka igen. Har vart helt ok idag..
Sista bilderna är tagna när jag var på väg hem från jobb i tisdags i Uppsala..
Så nu fick ni se veckan med... o lite av förra helgen.
Tjo

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej din kommer inte ihåg mig heller, bara mitt namn haha. Ja det var dom där jeansen ja menade som du har på sista bilden som ja tänkt köpa men ja vet i fan hur jag ska göra. Får se imorn. Måste snart gå och lägga mig är helt slut.

Natti, kram. Ses imorn

2008-05-23 @ 23:18:36
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygga dojjor, mina vita converse ser ungefär ut som dina gamla haha. de e ju sjysst med slitna.. fast det ahr blivit små hål bak i hälen nu så man kanske bore inhandla ett apr nya snart, :P



Imorgon blir det party!! Wohoo.

2008-05-23 @ 23:29:29
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oj, vad mycke stavfel jag gjorde! (inte full, bara jäkligt trött) hahaha

2008-05-23 @ 23:30:29
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0